luni, 22 februarie 2016

Actrita Zendaya, care tocmai filmeaza pentru un nou serial Disney, K.C. Undercover,  a dezvaluit cateva lucruri amuzante si interesante despre ea.

“Nu-mi plac clatitele cu sirop.
Nu prea imi fac curat in camera, dar cand o fac, iese totul luna.
Sunt obsedata de diamante.
Sunt indragostita de Jamaica si abia astept sa mai merg acolo.
Imi urmaresc fanii pe Twitter si constat ca sunt uimitori.
Am o obsesie serioasa pentru sprancenele mele, care trebuie sa arate perfect.
Tatal meu canta la tobe, dar eu obisnuiam sa adorm langa el chiar cand exersa.
Am facut gradinita de doua ori pentru ca eram foarte sfioasa.
Tatal meu nu m-a lasat sa ies la o intalnire pana la 16 ani.
Tot tatal meu isi dorea sa fiu prima femeie in NBA (liga profesionista de baschet).
Odata, am facut pipi pe mine cand ma dadeam intr-un roller coaster. Aveam doar 8 ani.
Eram obsedata de Michael Jackson si chiar ma imbracam in stilul lui cand eram mai mica.
Sunt vegetariana, dar nu prea imi plac legumele – ceea ce e cam dificil pentru mine. 
Unghiile mele trebuie sa fie intotdeauna perfecte. Da, am o obsesie si pentru unghii!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu